Хімія 8 клас

Завдання з хімії для учнів 7-А,Б,В класу на період карантину
Розклад уроків хімії
Вівторок (знаменик)
П*ятниця

-------------------------------------------------------------------------------------------

Завдання з 18 по 22 травня

19.05.20 р.
Тема:Реакція води з оксидами неметалічних елементів. Виявлення кислот і лугів у розчинах за допомогою індикаторів


Д.з:
1) Прочитати параграфи 28,29 (підручник з хімії Попель П.П.)
2 Виконати вправи 206-210 с.166 (перевірити правильність виконання у ГДЗ).Мені не надсилаємо!
Г) Готуємося до к.р за ІІ семестр (повторюємо п.13-16) (підручник з хімії Попель П.П.)

21.05.20 р.
Тема: Контрольна робота за ІІ семестр

Д.з:
1)Повторити параграфи  5-12,19 (підручник з хімії Попель П.П.)
2) Виконати завдання контрольної роботи до 24 травня (до 15 .00; час на виконання 45 хв). Проходити можна лише один раз.
 Код доступу 4996851 ,  використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua

----------------------------------------------------------------------------------------------------

15.05.20 р.
Тема: Взаємодія води з оксидами металічних елементів

Д.з:

2) Прочитати параграф 28 (підручник з хімії Попель П.П.)
3)Повторити  параграфи 25-31 (готуємося до к.р за ІІ семестр)

----------------------------------------------------------------------
Заняття з 04 травня по 08  травня

05.05.20р.
Тема: Розв*язування задач з теми «Розчини»

Д.з:
3) Пройти тести на оцінку до 12 травня  
од доступу 108962)  використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua


08.05.20 р.
Тема: Практична робота «Виготовлення розчинів із заданими масовими частками розчиненої речовини»

Д.з:
3)Оформити практичну роботу у робочому зошиті згідно з вимогами виконання практичних робіт (як робили в класі: тема, мета, хід роботи, що робили, що спостерікали), взяти завдання у підручнику з лабораторної роботи №4 на с.158,159 (робимо обидва варіанти). Обов*язково у кінці - висновок. Сфотографувати і надіслати мені на ел.  адресу soil1998vova@gmail.com (я поставлю оцінки)

-----------------------------------------------------------------

21.04.20 р.
Тема: Розчин і його компоненти. Вода як розчинник

Дз: 
1)Прочитати параграф 26 ((підручник з хімії автор Попель)
2)Виписати терміни у робочий зошит.
3) Опрацювати усно запитання у кінці параграфа.


24.04.20 р.
Тема:Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.

Д.з:
1) Опрацювати параграф 27 (підручник з хімії автор Попель)
2) Переглянути відеоурок "Розчин і його компоненти..."
3)Переглянути відео "Кількісний склад розчину"
5) Виконати у зошиті вправи 196-198 після параграфа (звіритись з ГДЗ).



--------------------------------------------------------------------------------------------------


17.04.20р.
Тема:Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах

Д.з: 

1)Прочитати параграф 31, підручник з хімії автор Попель.
Переглянути Відео 1 , Відео 2 та Відео 3
2) Для тих хто ще не створював міні проект №11: «Способи очищення води в побуті» є можливість заробити оцінку. Надіслати на електоронну адресу soil1998vova@gmail.com (я поставлю оцінки)


---------------------------------------------------------------------------------------------


31.03.20 рік 
Тема:
Вода, склад  молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода — розчинник.

Д.з:
1)Прочитати параграф 25 (Автор ПопельА.С.)   Перейти за посиланням
2) Створити навчальний проект№9: « Дослідження якості води з різних джерел.»(за бажанням) та надіслати на електоронну адресу soil1998vova@gmail.com (я поставлю оцінки)


----------------------------------------------------------------------------------------
03.04.20 рік 
Тема:Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.

Д.з:

1)Прочитати параграф 31 (Автор ПопельА.С.)   Перейти за посиланням
2) Створити навчальні проекти
№11: «Способи очищення води в побуті»; та №12: «Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості»(за бажанням) та надіслати на електоронну адресу soil1998vova@gmail.com (я поставлю оцінки)

---------------------------------------------------






ГДЗ уроки та презентації

Сучасні технології дозволяють при підготовці до навчання активно використовувати ресурси мережі Інтернет, в тому числі і готові домашні завдання, або ГДЗ, які можна не тільки купити у друкованому варіанти, але і завантажити в електронному, наприклад, на сайті GDZonline.net.  Зараз точиться багато суперечок про їх шкоду чи користь.
  Вимоги до знань і вмінь учнів постійно зростають, програми складні, діти щодня отримують великий обсяг домашніх завдань, які практично не залишають їм вільного часу. Таким чином, учні  недостатньо відпочивають, і з'являється втома. З іншого боку, переповненість класів не дає змогу вчителю використати індивідуальний підхід до кожного учня, а, на жаль, не всі діти засвоюють навчальний матеріал на уроці. Вдома ж батьки, за відсутності вільного часу, а, якщо дитина вчиться у старших класах, і знань, не можуть допомогти у підготовці до уроків. Звичайно, можна найняти репетитора, але не всім це по кишені. Ось тоді дуже можуть стати в нагоді гдз . Хтось скаже, що готовий результат заважає дітям вчитися, але це не зовсім так. Готові домашні завдання тільки дозволяють дітям звірити вже виконане завдання або ж зрозуміти як воно вирішується.
  У принципі,  виходить так, що, якщо діти хочуть вчитися, то вони будуть вчитися, незважаючи на те, є у них ГДЗ чи ні. Раніше, коли їх не було, діти списували один у одного або і зовсім не робили домашнє завдання. Зараз досить просто знайти відповіді на завдання у Інтернеті, попросити допомоги в друзів у соцмережах. 
  Користь готових домашніх завдань полягає насамперед у подоланні психологічних труднощів, адже діти зазвичай сильно засмучуються через невдачі в школі, підвишенні рівня знань. Готові рішення розвивають мислення дитини і дозволяють їй порівняти свої способи розв’язання з готовими рішеннями. Також учень може вибрати кращі варіанти розв’язання, що використати їх у подальшому. Деякі збірники ГДЗ містять не просто готові завдання, але і коментарі до них, що  стане в нагоді дітям під час самостійного вивчення та поглиблення своїх знань.
  Звичайно, користь від гдз буде,  якщо не просто переписувати їх, а вникати і намагатися зрозуміти суть завдання і його розв’язку. Вони створені для того, щоб допомагати тим, хто хоче вчитися. Крім того, батьки повинні проконтролювати, як використовуються ГДЗ, доки дитина сама навчиться правильно користуватися збірниками готових завдань.


Комментариев нет:

Отправить комментарий